نوع مقاله : مقاله پژوهشی
نویسندگان
1 دکترای جامعه شناسی توسعه، دانشگاه تهران
2 کارشناس ارشد پژوهش علوم اجتماعی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران
چکیده
کلیدواژهها
× اینگلهارت، رونالد 1382. تحول فرهنگی در جامعه پیشرفته صنعتی. ترجمهی مریم وتر، تهران، کویر.
× الیاسی، مجید و دیگران. «بررسی عوامل مؤثر بر مصرف کالاهای فرهنگی در بین جوانان»، جامعه پژوهی فرهنگی، 2(2)، (1390).
× ﺑﺎﮐﺎک، راﺑﺮت ١٣٨١، ﻣﺼﺮف، ﺗﺮجمهی ﺧﺴﺮو ﺻﺒﺮی، تهران، شیرازه.
× جلاییپور، محمدرضا (1387). «دﻳﻦ و ﻣﺪرﻧﻴﺘﻪ در گفتگوی اختصاصی با برایان ترنر». ﺗﺮﺟﻤهی ﻫﺎدیﻧﻴﻠﻲ، دسترسی در: http://anthropology.ir/node/262.
× رحیمی، محمد. عوامل اجتماعی مؤثر بر شکاف بیننسلی؛ مطالعه موردی شهر خلخال. (پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی)، (1390).
× رضویزاده، نورالدین 1386. بررسی تأثیر مصرف رسانهها بر سبک زندگی ساکنان تهران. پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات.
× فاضلی، محمد. «جامعهشناسی مصرف موسیقی». انجمن مطالعات ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات، 1 (4)، (1384).
× ممتاز، فریده. «معرفی طبقه از دیدگاه بوردیو»، پژوهشنامهی علوم انسانی، ش 41 و 42، (1383).
× ﻣﻬﺪویﻛﻨﻲ، محمد سعید 1387. دﻳﻦ و ﺳﺒﻚ زﻧﺪﮔﻲ. ﺗﻬﺮان، داﻧﺸﮕﺎه اﻣﺎمﺻﺎدق (ع).
× نصرتی، شیما و ابوالفضل ذوالفقاری. «تأثیر میزان دینداری بر سبک زندگی جوانان تهرانی»، پژوهش اجتماعی، 5 (14)، (1391).
× وبلن، تورستاین 1386. نظریهی طبقهی تنآسا، ترجمه فرهنگ ارشاد، تهران، نی.
× وزیری، هاجر، حسین بهروان و علی یوسفی و «مصرف نمایشی پوشاک و عوامل مؤثر بر آن (نمونه مورد مطالعه: دانشآموزان دبیرستانی شاهرود»، مجله علوم اجتماعی، 9 (2)، (1391).